Αρχείο άρθρων

Βέλγιο 2015

2015-02-10 19:35
Φωτογραφίες από το ταξίδι Είχα αποθυμήσει ένα ταξίδι αναψυχής με αγαπημένους φίλους. 35 - 70 - 35. Οι τιμές της ryanair τραμπαλίζονταν. Τελικά κλείσαμε με 35! Πέντε μέρες στο Βέλγιο. Μου άρεσε η ιδέα του Ντάνη. Φωνάξαμε και τους υπόλοιπους φίλους μας και γίναμε πέντε. Τα εισιτήρια κλείστηκαν και...

Καταφύγιο - Τουρκολίβαδο - Δοκάρι - Κιλιντέρκα - κόψη Σόκολ - Λουτρά Πόζαρ

2011-05-30 19:06
 Μια διάσχιση αφιερωμένη στην ΕΥΔΑΠ   Το Σάββατο κάναμε μια πολύ ωραία διάσχιση στο Καϊμάκτσαλαν ξεκινώντας από το καταφύγιο, περνώντας από το δοκάρι, την Κιλιντέρκα και μέσω της κόψης του Σόκολ καταλήξαμε στα Λουτρά του Πόζαρ. Η ιδέα ήταν της ΕΥΔΑΠ, που όμως λόγω καιρού, δυστυχώς, τα...

Νορβηγία 2011

2011-05-22 11:47
Φωτογραφίες από το ταξίδι Όλα ξεκίνησαν από έναν κυριακάτικο απογευματινό καφέ με την Χρύσα και την Χριστίνα. Εκεί, η Χρύσα άρχισε να παραπονιέται πως θα ήθελε να κάνει ένα ταξιδάκι και πως κανείς δεν την ακολουθούσε και πως όλοι της υπόσχονταν και τελικά πουθενά δεν πήγαινε. Επίσης, ανέφερε την...

Τα 40 καλύτερα sites για ταξίδια

2011-04-02 16:05
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ  www.agrotravel.gr  Μπορείτε να ψάξετε ανά νομό ή ανά δραστηριότητα και θα βρείτε δεκάδες επιλογές σε όλη την Ελλάδα, με φωτογραφίες, τιμές και περιγραφές μόνο πιστοποιημένων καταλυμάτων. ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ  www.sleepinginairports.net  Δεν χρειάζεται να ξεμείνετε...

Σερβία by train 2010

2010-11-10 16:27
Φωτογραφίες από το ταξίδι    Ημέρα πρώτη 28/10/2010 Το ραντεβού μας ήταν νωρίς το απόγευμα στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Πρώτη έφτασε η Ευδοκία από την Αθήνα. Μετά ο Μιχάλης με την Τζένη από το Αμύνταιο. Ακολουθώ εγώ από την Έδεσσα, ο Θοδωρής από το Κιλκίς και τέλος ο Ντάνης από τον...

Δαλματικές Ακτές 2010

2010-04-12 11:32
Φωτογραφίες από το ταξίδι Ημέρα πρώτη 6/4/2010 Ελλάδα - Αλβανία - Μαυροβούνιο - Κροατία Αναχωρήσαμε από την Έδεσσα στις 00:25 της Τρίτης 6 Απρίλη του 2010. Σε τρεις ώρες βρισκόμαστε στα σκοτεινά σύνορα της Κρυσταλλοπηγής με την Αλβανία. Κάναμε μιάμιση ώρα να περάσουμε εξαιτίας μιανής που ξέχασε...

Βαλκανιζατέρ 2009

2009-11-05 16:22
Φωτογραφίες από το ταξίδι Όλα ξεκίνησαν από το msn όταν μου έλεγε ο Μίλτος πως τέλος του Οκτώβρη θα έχει άδεια και πως θα πάρει και η Δέσποινα και πως ψάχνουν κάπου να πάνε και κάτι να κάνουν. Κάτι ανέφερε και ο Γιώργος για άδεια εκείνο το διάστημα. Ο Ντάνης έλειπε στην Ινδία. Ο Νίκος είχε...

Παρίσι, Σεπτέμβρης 2009

2009-10-09 18:10
Ημέρα πρώτη 8/9/2009 Αυτήν τη φορά πήγαμε με την Cyprus Airways που είναι η μόνη, για την ώρα, που πετά απευθείας στο Παρίσι από τη Θεσσαλονίκη. Προσγειωθήκαμε στο Charles de Gaulle (terminal 1) που είναι και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Παρισιού. Είναι λίγο λαβύρινθος αλλά αν ακολουθείς τους...

Κατακαλόκαιρο στο Πίνοβο!

2009-08-24 18:06
Το Σάββατο 11/7/09 κανονίσαμε με τον Ντάνη να ανέβουμε στο Πίνοβο. Είπαμε να ξεκινήσουμε νωρίς γιατί ο καιρός θα ήταν περίεργος… όπως και ήταν… Φτάσαμε στην πλατεία του Αετοχωρίου, ετοιμαστήκαμε στα γρήγορα και 7:40 πήραμε το μονοπάτι για πάνω. Ο καιρός καλός! Η σήμανση πάρα πολύ πυκνή και το...

Καϊμάκτσαλαν, Τουρκολίβαδο-Κουτσούμπεη-Πρ. Ηλίας-χ/κ

2009-08-24 18:03
Ξεκινάμε από την τοποθεσία «Τουρκολίβαδο» όπου δεξιά μας βλέπουμε και προσπερνάμε μια στάνη και αμέσως μετά συναντάμε φαρδύ μονοπάτι στο οποίο στρίβουμε αριστερά. Ακολουθούμε το μονοπάτι περνώντας κάποια ρέματα που τα διασχίζουμε, μένοντας πάντα μέσα στο μονοπάτι. Μετά από περίπου 1700μ. από την...

Είδη: 11 - 20 από 31

<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Αναζήτηση στον ιστότοπο

© niki_kar 2009 All rights reserved.