Αρχείο άρθρων

Ν. Πίνδος - Μοράβα 1845μ.

2009-08-24 17:59
Το ΠΣΚ που μας πέρασε πραγματοποιήθηκε η περιφερειακή συνάντηση των ορ. συλλόγων της Κεντροδυτικής Μακεδονίας στην Καστανιά Τρικάλων με ανάβαση στον Μοράβα στα 1845μ. Η κοινή ανάβαση των συλλόγων έγινε την Κυριακή, εμείς οι Εδεσσαίοι όμως την κάναμε μόνοι μας το Σάββατο για να είμαστε πιο...

Γρανίτης - Άγιος Παύλος 1770μ. (Φαλακρό)

2009-08-24 13:15
28 Φλεβάρη και τέλος του χειμώνα για φέτος... Χιόνια κάμποσα όμως ακόμα Αυτή τη φορά το τέλος του χειμώνα συνέπεσε με το τριήμερο της καθαράς Δευτέρας. Ευκαιρία για κάτι πιο μακρινό λοιπόν. Επέλεξα να πάω στο χωριό της μητέρας μου που είναι η Μικρόπολη Δράμας. Ζαχάρωνα εδώ και καιρό την διαδρομή...

Βόλτα προς το Σοκόλ 22-2-2009

2009-08-24 13:14
Σήμερα ξεκινήσαμε από Α. Λουτράκι (Αριδαίας Ν. Πέλλας) με κατεύθυνση προς το Σοκόλ. Αφήσαμε τα αμάξια στην εκκλησία του Αγ. Γεωργίου (νομίζω έτσι λέγεται) όπου τελειώνει η άσφαλτος και όπου έχει και βρυσούλα. Παίρνουμε το χωματόδρομο και σύντομα βγαίνουμε στο χαρακτηριστικό στρόγγυλο φυλάκιο....

Ένα σύντομο ταξίδι στη Γαλλία

2009-08-23 18:41
Φωτογραφίες από το ταξίδι εδώ Αναχώρηση από Αθήνα - Άφιξη στο Παρίσι Ξεκινήσαμε από το Ελ. Βενιζέλος με μια δίωρη καθυστέρηση. Ήμασταν πολύ τυχεροί που πραγματοποιήθηκε η πτήση μας διότι την ημέρα εκείνη ακυρώθηκαν πολλές πτήσεις και η καθυστέρησή μας οφειλόταν...

Τετραήμερο Αγ. Πνεύματος στη Βουλγαρία

2009-08-23 18:39
Φωτογραφίες εδώ Ημέρα πρώτη 9/6/2006 Ξεκινήσαμε κατά τις 4 το απόγευμα από το αρχαιολογικό μουσείο της Θεσσαλονίκης κατευθυνόμενοι προς τα σύνορα του Προμαχώνα. Στα σύνορα δεν καθυστερήσαμε ιδιαίτερα και έτσι περάσαμε σύντομα στη Βουλγαρία, έχοντας στο Στρυμώνα στα...

Πενταήμερο στην Κωνσταντινούπολη

2009-08-23 18:38
Φωτογραφίες από το ταξίδι εδώ Ημέρα πρώτη 27/8/2005 Ελλάδα - Τουρκία - Βόσπορος Ξεκινήσαμε από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 6:30 το πρωί του Σαββάτου με το λεωφορείο. Μετά από τις απαραίτητες στάσεις (είτε για ξεμούδιασμα, είτε για να πάρουμε και άλλους ταξιδιώτες) στην...

Αναρριχητικό Τριήμερο στον 'Ολυμπο

2009-08-23 18:38
Φωτογραφίες εδώ Ημέρα πρώτη 13/8/2005 Αναχώρηση Ξεκινήσαμε το Σάββατο το πρωί ο Ζαφείρης και εγώ με το τζιπ. Συναντήσαμε τη Δώρα κάπου πάνω στην εθνική και τον Κώστα στο ΚΕΟΑΧ (τοποθεσία Βρυσοπούλες 1800μ.). Από εκεί ξεκινήσαμε την ανάβαση. Πρώτος στόχος ήταν ο αυχένας του Αγ. Αντώνη. Τα σακίδια...

Ορειβασία στη Βουλγαρία (Βίχρεν - Βίτοσα)

2009-08-23 17:05
Φωτογραφίες εδώ Ημέρα πρώτη 2/10/2004 Αναχώρηση από Ελλάδα και άφιξη στη Βουλγαρία Αναχώρηση από ΟΣΕ με το λεωφορείο στις 7.30 το πρωί. Στις 9 φτάσαμε στις Σέρρες όπου επιβιβάστηκαν οι Νίκος, Giovani, Yordanka οι οποίοι είχαν έρθει με τρένο από την Ξάνθη. Στα σύνορα δεν είχε ιδιαίτερη καθυστέρηση....

Απόκριες στο Μπάνσκο της Βουλγαρίας

2009-08-23 13:26
21-23/2/2004 Αναχώρηση Ξεκινήσαμε το Σάββατο από Αριστοτέλους-Εγνατίας (άγαλμα Βενιζέλου) στις 7 το πρωί με λεωφορείο. Στις 9 φτάσαμε στα σύνορα Προμαχώνα. Αφού περάσαμε τα ελληνικά σύνορα κάναμε μια στάση στα αφορολόγητα για τσιγάρα και σοκολάτες. Στα βουλγάρικα...

Γρανίτης - Άγιος Παύλος 1770μ. (Φαλακρό)

2009-03-03 13:04

Είδη: 21 - 30 από 31

<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Αναζήτηση στον ιστότοπο

© niki_kar 2009 All rights reserved.